BYGGLOV VALDE VEDUM

Ytterligare ett populärt tv-program har valt produkter från Vedum Kök och Bad. I höstas kunde svenska folket se ett orange retrokök från Vedum i humorserien Solsidan. Nu är det inredningsprogrammet Bygglov som fastnat för Vedum. I avsnitt 5 (sändes 12 februari) befann sig Bygglovsgänget i Nyköping. Där hjälpte de paret Ami och Kai att bland annat bygga en tvättstuga med rapsgul inredning från Vedum. Vedums egen personal hjälpte till med monteringen.

Högsta kreditvärdighet i 20 år

”BEVIS PÅ ATT VEDUM ÄR ETT TRYGGT VAL”
Vedum Kök & Bad AB har tilldelats Bisnodes diamantdiplom för högsta kreditvärdighet under åren 1996-2016. Därmed tillhör Vedum den halva promille av svenska aktiebolag som haft högsta kreditvärdighet i 20 år.
– Vi är stolta över utmärkelsen och ser den som ett bevis på att vi är ett tryggt val, säger Vedums vd Magnus Efraimsson.

Fler inspirationsverktyg

Vedums webb utökas ytterligare med en konfigurator för kök, och en helt ny för badrum. Med hjälp av inspirationsverktygen kan besökaren på Vedums webb skapa sig en bild av sitt drömkök eller badrum genom att testa olika materialval, och dessutom få en uppfattning om vad det kostar.

Vedum bygger för digital framtid

"Webben blir navet i vår affärsmodell"
När Vedum Kök & Bad bygger för framtiden och lanserar en ny webb påverkar det företagets alla processer.