30 kvadratmeter boende – eller 30 kvadratmeter kök?

I dag väljer människor ofta att satsa extra på sitt kök, både när det gäller inredning och antal kvadratmeter. Samtidigt bor många i städer där boendeytan är begränsad, men vill ändå ha alla funktioner i köket och lägenheten. Eller så handlar det om att inreda det lilla sommarhuset riktigt snyggt och praktiskt.

– Det här är viktiga och tydliga trender som vi har sett en tid. Nu satsar vi därför extra på att presentera produkter, lösningar och tips både för stora kök och hela små hem, säger Marianne Färlin. Det är en utmaning att få plats med hela livet på 30 kvadratmeter, men ingen omöjlighet. Även det lilla hemmet kan få snygga och funktionella lösningar för kök, badrum och förvaring. Men också det stora köket måste planeras noggrant för att bli funktionellt och trevligt.

Luckan Liv som nu kommer täckmålad i olika pastellkulörer kan till exempel användas för att skapa en fin fond med olika färgnyanser. Vi fortsätter också att utveckla lösningar för anpassad inredning i skåp och lådor som gör det enklare att hålla ordning och hitta i både stora kök och hela små hem, säger Marianne Färlin.

Mer tips på Vedums nya inspirationsdel www.vedum.se/inspiration

Välkommen att ladda hem högupplösta bilder och pressmeddelande i PDF. Du hittar högupplösta bilder på våra nyheter i vår mediabank: www.vedum.se/mediabank/nyheter-kok