Klassiskt kök med trendiga blandningar

Vedums nya lucka Ines i ek och Stina i svala grå toner ger köket en klassisk stil. Det känns ombonat och välkomnande, samtidigt som vitrinskåp och den trendiga blandningen av kulörer och material ger ett ljust intryck. Den smarta planlösningen gör köket både funktionellt och socialt.

Tanken med Vedums kökssortiment är att det ska finnas inspirerande och trendriktiga kök för olika personligheter och smaker. Här finns allt från det klassiska och lantliga till det moderna och stilrena. En av årets nyheter är luckan Ines.

– Ines är perfekt att kombinera med den målade luckan Stina för att på det sättet få en spännande mix av material och kulörer. En passande kombination när man vill ha ett klassiskt och ombonat kök som samtidigt känns ljust, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin. Mer om Ines på www.vedum.se/kok/tra_miljoer/ines