Naturliga material och gedigen känsla

Nya Helena från Vedum är ett generöst kök med noggrant utvalda material och en blond, nordisk stil som alltid är lika rätt. Ett självklart val för alla som vill ha ett gediget och tidlöst kök med gott om plats för familj och vänner.

Tanken med Vedums kökssortiment är att det ska finnas inspirerande och trendriktiga kök för olika personligheter och smaker. Här finns allt från det klassiska och lantliga till det moderna och stilrena. En av årets nyheter är att ekluckan Helena nu också finns i antikvitt och ytterligare tre utvalda kulörer.

– De nya målade luckorna med sin gedigna känsla och härliga struktur passar människor som vägrar kompromissa med materialen, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin. Mer om Helena på www.vedum.se/kok/tra_miljoer/helena