BYGGLOV VALDE VEDUM

Ytterligare ett populärt tv-program har valt produkter från Vedum Kök och Bad. I höstas kunde svenska folket se ett orange retrokök från Vedum i humorserien Solsidan. Nu är det inredningsprogrammet Bygglov som fastnat för Vedum. I avsnitt 5 (sändes 12 februari) befann sig Bygglovsgänget i Nyköping. Där hjälpte de paret Ami och Kai att bland annat bygga en tvättstuga med rapsgul inredning från Vedum. Vedums egen personal hjälpte till med monteringen.

Enklare och snyggare källsortering

Vedums nya helhetskoncept för källsortering gör det enklare att skräddarsy en lösning för varje hem.
− Vi har gjort det lätt att göra rätt, säger Sophia Andersson, Vedums kvalitets- och miljöchef.

Vedums nya kök sätter färg på hösten – inspirerade av gröna skogar och havregula fält

Vedums nya kök påminner om sköna skogspromenader och öppna fält. Med härliga gröna och havregula kulörer flyttar nu naturen in i hemmets hjärta.
− Vi välkomnar en varmare, gladare färgskala inspirerad av landskapet runt Vedum, säger Jenny Andersson, designansvarig på Vedum.

Vedum firar 100 med uppdaterad favorit

I år fyller det svenska familjeföretaget Vedum 100 år och firar bland annat med ett nytt
jubileumsbadrum. I det används serien Flow i den nya bredden 1200 mm tillsammans med distinkta svarta detaljer.