BYGGLOV VALDE VEDUM

Ytterligare ett populärt tv-program har valt produkter från Vedum Kök och Bad. I höstas kunde svenska folket se ett orange retrokök från Vedum i humorserien Solsidan. Nu är det inredningsprogrammet Bygglov som fastnat för Vedum. I avsnitt 5 (sändes 12 februari) befann sig Bygglovsgänget i Nyköping. Där hjälpte de paret Ami och Kai att bland annat bygga en tvättstuga med rapsgul inredning från Vedum. Vedums egen personal hjälpte till med monteringen.

Vedum firar 100 med uppdaterad favorit

I år fyller det svenska familjeföretaget Vedum 100 år och firar bland annat med ett nytt
jubileumsbadrum. I det används serien Flow i den nya bredden 1200 mm tillsammans med distinkta svarta detaljer.

Med klassisk känsla för njutning

Nu kommer en ny tidlös badrumsklassiker från familjeföretaget Vedum. Med luckan Alice i varmgrått och de balanserade linjerna hos badrumsserien Free skapas en varm, välkomnande miljö.
– I dag vill vi att badrummet ska vara ett ombonat rum för njutning, säger Jenny Andersson,
designansvarig på Vedum.

Vedums Zone i final!

Vedum är i final! Badrumsserien Zone har charmat domarna och nu har Vedum chansen att ta hem vinsten för ”Årets Badrum” i samarbete med Bad & Kökguiden. Rösta gärna på Zone.