Alltid en Free för dig

Ett badrum, flera stilar. Vedum fortsätter att utveckla serien Free med nya luckan och materialet Light Wood, samt ett grundare tvättställ.

– Oavsett vem du är, så finns det alltid en Free som passar dig, säger Niklas Efraimsson, ansvarig för Vedums produktutveckling.

Ett badrum med naturlig träkänsla och stilrena svala kulörer. Ett enkelt badrum i vitt kryddat med detaljer i mässing. Eller ett badrum där färg och form får ta plats. Oavsett vilken stil man gillar, finns det alltid en Free som passar.

– Tanken med vår serie Free är att det ska vara lätt att välja olika material och uttryck, allt för att människor ska kunna skapa ett personligt badrum i en stil som de gillar, säger Niklas Efraimsson.

Nytt för i år är luckan och materialet Light Wood som är inspirerad av drivved och har en yta med en lite sträv struktur. En annan nyhet är Free Compact – en grundare variant av seriens tvättställ i bredd 615 mm.

– Bakgrunden är att Free är oerhört populär och att våra kunder nu har efterfrågat en variant som är anpassad för lite mindre badrum. Syftet med alla våra nyheter i serien är att det alltid ska finnas en Free som passar dig, säger Niklas Efraimsson. Se mer om Free på www.vedum.se

TIPS Kompakt. Nu lanserar Vedum Free Compact – en grundare variant av seriens tvättställ i bredden 615 mm. Perfekt när du vill ha Free även i ditt i lilla badrum.

Välkommen att ladda hem högupplösta bilder och pressmeddelande i PDF. Du hittar högupplösta bilder på våra nyheter i vår mediabank: www.vedum.se/mediabank/nyheter-bad. För mer information: Marianne Färlin, marknadschef Vedum Kök och Bad, 0512-557 13, marianne.farlin@vedum.se