Badrum med det lilla extra

Ett badrum, flera stilar. Nu lanserar Vedum en miljö där serien Free används i ett badrum med mycket färg och form.

– Det här är badrummet för alla som vill satsa på det lilla extra när det gäller detaljer, säger Niklas Efraimsson, ansvarig för Vedums produktutveckling.

Oavsett vem du är, så finns det alltid en Free som passar dig. Allt enligt tanken på att man ska kunna skapa flera olika stilar med en och samma serie. Nu visar Vedum ett badrum för dig som älskar färg och form och vill satsa på det lilla extra när det gäller detaljer.

– Twistluckan i mörk turkos, kantljuset på spegeln och den stilrena blandaren med touchfunktion ger badrummet en spännande designdimension, säger Niklas Efraimsson. Se mer av Free på www.vedum.se.

Belysning i lådan och högskåpets fack för småförvaring är andra saker som lyfter både form och funktion.

En annan nyhet är Free Compact – en grundare variant av seriens tvättställ i bredd 615 mm. Bakgrunden är att Vedums kunder har efterfrågat en variant som är anpassad för lite mindre badrum.

– Tanken med hela serien Free är att det ska vara lätt att välja olika material, mått och uttryck, allt för att människor ska kunna skapa ett personligt badrum i en stil som de gillar, säger Niklas Efraimsson.

TIPS Funktion och dekoration. Ny spegel med flyttbar förstoringsspegel. Inbyggd LED i spegelns ovankant ger bra ljus och ljuskanten på sidorna gör spegeln till badrummets blickpunkt.

I FOKUS Ljus i lådan. Med vår lådbelysning blir det enklare för dig att hitta det du behöver. Och så är det ju snyggt också! Högskåp PLUS med smart prylfack på insidan av luckan.