Dynamiskt och trendigt dressingroom

Nu lanserar Vedum ett nytt dressingroom med luckan Maja som bas. Trendigt och praktiskt på samma gång.

– Ett dressingroom med dynamisk känsla och kulörer som går ton i ton, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Basen i dressingroomet är luckan Maja som också är perfekt att matcha med ett kök i samma stil.

– En av våra styrkor är att vi har lösningar för kök, tvättstuga, badrum och förvaring, så att det går att hitta allt man söker hos oss, säger Marianne Färlin.

Här är luckan Maja kombinerad med öppna dekorskåp i garderobsväggen för att skapa en dynamisk känsla i rummet. Lösningen har också praktiska fördelar genom att blanda öppen och dold förvaring. Garderobsväggen och rummets övriga garderober har olika djup, så att var sak kan få sin speciella plats. En praktisk sittbänk går i trendig ton i ton precis som resten av inredningen. Se mer.

– Designen står i centrum utan att vi gör avkall på funktionen. Våra dressingroom väcker ofta kärlek vid första ögonkastet, men det är också en kärlek som håller på sikt, säger Marianne Färlin.

TIPS Öppna dekorskåp i garderobsväggen skapar en dynamisk känsla i rummet. Det finns också praktiska fördelar med att blanda öppen och dold förvaring.

I FOKUS Förvaringsväggen och rummets övriga garderober har olika djup. På det sättet anpassas förvaringen och var sak kan få sin speciella plats.

Välkommen att ladda hem högupplösta bilder och pressmeddelande i PDF. Du hittar högupplösta bilder på våra nyheter i vår mediabank: www.vedum.se/mediabank/nyheter-kok. För mer information: Marianne Färlin, marknadschef Vedum Kök och Bad, 0512-557 13, marianne.farlin@vedum.se