Enkelt, stilrent och funktionellt

Enkelhet är trendigt. Nya luckan Maja från Vedum är ett perfekt alternativ för människor som vill ha ett personligt kök utan krusiduller. Stilrena linjer, enkla materialval och blå och grå kulörer kompletterat med trärena ytor ger ett rakt och ärligt intryck.

Tanken med Vedums kökssortiment är att det ska finnas inspirerande och trendriktiga kök för olika personligheter och smaker. Här finns allt från det klassiska och lantliga till det moderna och stilrena. En av årets nyheter är Maja.

– Många söker nu efter det enkla och okonstlade. Vår nya lucka Maja är modern, avskalad och distinkt. Perfekt när man är ute efter ett baskök som är funktionellt, personligt och samtida, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin. Mer om Maja på www.vedum.se/kok/malade_miljoer/maja

En doft av lin och med hantverket varmt om hjärtat – Vedums köksnyheter är här!

Med en kärlek till de små detaljerna, klassiska vitrinskåp och den platsbyggda känslan – nu kommer årets köksnyheter från svenska Vedum. Trenden med mjuka, naturliga kulörer och hantverkarkänsla håller i sig. Det märks till exempel i den nya kulören linnebeige, en blivande favorit som tillsammans med luckan Moa bildar en trendsäker allians.

Mer tid i tvättstugan? Ja tack! Tvättstugan Nora från Vedum gör vardagssysslorna trevligare.

Vi spenderar mer tid i våra hem just nu, och med det kommer viljan att skapa struktur och ordning i alla rum. Med andra ord – hög tid att ge tvättstugan kärlek! Vedum ger sina bästa tips för att skapa en fungerande tvättstuga, med välplanerad förvaring, generösa arbetsytor och smarta detaljer. I Vedums sortiment finns flera tvättstugelösningar som gör hemmet till en praktisk dröm.

Familjärt och närproducerat när köksplaneringen blir digital

Efterfrågan på inredningshjälp på distans växer. För att möta det stora intresset lanserar nu landets äldsta familjeföretag inom köks- och badrumstillverkning en digital tjänst där den som vill kan skapa sitt kök på distans. Tillsammans med Vedums köksinredare tas det fram en skräddarsydd ritning med allt från kundens val av lucka till hela rummets planlösning.