Enkelt, stilrent och funktionellt

Enkelhet är trendigt. Nya luckan Maja från Vedum är ett perfekt alternativ för människor som vill ha ett personligt kök utan krusiduller. Stilrena linjer, enkla materialval och blå och grå kulörer kompletterat med trärena ytor ger ett rakt och ärligt intryck.

Tanken med Vedums kökssortiment är att det ska finnas inspirerande och trendriktiga kök för olika personligheter och smaker. Här finns allt från det klassiska och lantliga till det moderna och stilrena. En av årets nyheter är Maja.

– Många söker nu efter det enkla och okonstlade. Vår nya lucka Maja är modern, avskalad och distinkt. Perfekt när man är ute efter ett baskök som är funktionellt, personligt och samtida, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin. Mer om Maja på www.vedum.se/kok/malade_miljoer/maja