Ergonomisk och miljösmart tvättstuga

Här har Vedum använt den Svanenmärkta luckan Elsa och gjort en tvättstuga med massor av smarta funktioner på liten yta.

– Dessutom är tvättmaskinen placerad en bit upp för att skapa en ergonomiskt bra arbetsställning, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

En praktisk och trivsam tvättstuga gör vardagslivet enklare och skönare. Vedums kunskap om hur man skapar funktionella och snygga helhetslösningar för kök och badrum kommer väl till pass även när det gäller att ta hand om hemmets kläder.

– Det går att få plats med mycket på liten yta, bara man tänker till. Här är en tvättstuga med massor av smarta lösningar som gör vardagen enklare, till exempel infälld strykbräda och rejält med förvaring i utdragbara lådor och trådbackar, säger Marianne Färlin.

Vedum har också placerat tvättmaskinen en bit upp för att ergonomin ska bli så bra som möjligt och kompletterat med en lugn grå kulör på väggarna och ett mönstrat golv med taktil känsla som skapar en trevlig atmosfär.

I fokus
Infälld strykbräda och rejält med förvaring i utdragbara lådor och trådbackar gör vardagen lite enklare.

Tips
Genom att placera tvättmaskinen en bit upp skapas en ergonomiskt bra arbetsställning.