Gör det trivsamt att tvätta

En kompakt och funktionell tvättstuga från Vedum som gör det enklare och roligare att ta hand om tvätten. För att arbetet ska bli ergonomiskt är maskinerna placerade en bit upp – och för att det ska bli lätt att hålla ordning har miljön massor av förvaring.

Tanken med Vedums tvättstugor är att de ska vara praktiska och trivsamma på samma gång – och göra vardagslivet lite enklare och skönare. Bland årets nyheter finns därför inspirerande och trendiga tvättstugor, både som färdiga kombinationer och med möjligheten att skapa egna lösningar.

– Efterfrågan på våra tvättstugor har ökat rekordsnabbt de senaste åren. Det är tydligt att många vill lägga ner både tid och pengar på att göra tvätt och strykning till något trevligt. I år har vi använt luckan Annika och gjort en enkel, kompakt miljö som är extremt praktisk och fylld med funktioner, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin. Mer om tvättstugor från Vedum på www.vedum.se/tvätt/tvatt