Hållbar helhet från Vedum

Nya personliga produkter, marknadens bredaste sortiment och trygg partner genom hela processen. Vedum Kök & Bad har två montrar på Nordbygg för att kunna visa allt företaget har att erbjuda.

– Hållbara helhetslösningar är vår styrka, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Under Nordbygg 10-13 april kommer Vedum att finnas med montrar i både A-hallen (A18:29) och C-hallen (C05:11). Syftet är att visa både helhetserbjudandet med personliga kök, badrum, tvättstugor och förvaring, och Vedums trygga rutiner för att göra processen så effektiv som möjligt.

– Vi är inte bara bra på alla olika delar, utan erbjuder också den sammantaget bästa helhetslösningen och det vill vi passa på att visa på Nordbygg, säger Marianne Färlin.

Naturligtvis finns chansen att se Vedums nya badrumsserie Zone. Den fångar upp trender som handlar om att ta hand om sig själv och sitt hem, att göra medvetna, hållbara val vad gäller design och miljö, men också om att vara personlig och nytänkande. Det kommer även att finnas möjlighet att se en ny köksmiljö med luckan Liv i trendig brunbetsad ek, tjuvkika på några av 2019 års nyheter och uppleva ett Vedum-kök med hjälp av VR-teknik.

– Det är en spännande teknik som vi tror på inför framtiden och som vi nu passar på att testa, säger Marianne Färlin.