Håller ordning på kläder och skor

Bra förvaring för kläder och skor kommer allt högre upp på människors önskelistor. Ett dressingroom med anpassade förvaringslösningar är drömmen för många, men med Vedums skåp och garderober går det att skapa bra lösningar även på en mer begränsad yta.

Vedums kunskap om smart förvaring i kök och badrum fungerar lika bra för kläder och skor. Bland årets nyheter finns därför även inspirerande och trendriktiga dressingroom och garderober.

– Intresset för våra smarta förvaringslösningar bara växer och växer. I år har vi tagit ut svängarna ordentligt och gjort en helhetslösning, med luckan Karin i kulören Cappucino, som verkligen visar vilka fantastiska möjligheter det finns med våra produkter, säger Vedumsmarknadschef Marianne Färlin.

Mer om förvaring från Vedum på www.vedum.se/forvaring_2