Håller ordning på kläder och skor

Bra förvaring för kläder och skor kommer allt högre upp på människors önskelistor. Ett dressingroom med anpassade förvaringslösningar är drömmen för många, men med Vedums skåp och garderober går det att skapa bra lösningar även på en mer begränsad yta.

Vedums kunskap om smart förvaring i kök och badrum fungerar lika bra för kläder och skor. Bland årets nyheter finns därför även inspirerande och trendriktiga dressingroom och garderober.

– Intresset för våra smarta förvaringslösningar bara växer och växer. I år har vi tagit ut svängarna ordentligt och gjort en helhetslösning, med luckan Karin i kulören Cappucino, som verkligen visar vilka fantastiska möjligheter det finns med våra produkter, säger Vedumsmarknadschef Marianne Färlin.

Mer om förvaring från Vedum på www.vedum.se/forvaring_2

Mer tid i tvättstugan? Ja tack! Tvättstugan Nora från Vedum gör vardagssysslorna trevligare.

Vi spenderar mer tid i våra hem just nu, och med det kommer viljan att skapa struktur och ordning i alla rum. Med andra ord – hög tid att ge tvättstugan kärlek! Vedum ger sina bästa tips för att skapa en fungerande tvättstuga, med välplanerad förvaring, generösa arbetsytor och smarta detaljer. I Vedums sortiment finns flera tvättstugelösningar som gör hemmet till en praktisk dröm.

Familjärt och närproducerat när köksplaneringen blir digital

Efterfrågan på inredningshjälp på distans växer. För att möta det stora intresset lanserar nu landets äldsta familjeföretag inom köks- och badrumstillverkning en digital tjänst där den som vill kan skapa sitt kök på distans. Tillsammans med Vedums köksinredare tas det fram en skräddarsydd ritning med allt från kundens val av lucka till hela rummets planlösning.

Detaljerna som gör helheten – lär känna Vedums inredningsdetaljer 2020!

Små förändringar som ger stora resultat. Med trendiga geometriska former och svarta detaljer inspirerar inredningsaktören Vedum till förändring på detaljnivå – för hela hemmet. Allt från ovala speglar till lättrade knoppar i metall.