Hitta din stil i marknadens bredaste badrumssortiment

Oavsett vem du är eller vilken stil du gillar, så har Vedum tänkt på dig – och erbjuder marknadens bredaste badrumssortiment med klassiska, moderna och skandinaviska inredningar.

− Hos oss kan du alltid hitta en lösning som passar din smak, dina behov och din personlighet, säger Vedums konceptansvariga marknadsförare Jenny Andersson.

För att kunna vara ett personligt val har Vedum utvecklat ett brett, tydligt och spännande sortiment för badrum. Oavsett vem du är, ska det alltid finnas en lösning som känns helt rätt för just dig.

− Vårt mål är att kombinera samtida och tidlös design, erbjuda produkter som är formmässigt flexibla och har stark personlig identitet och, inte minst, erbjuda marknadens bredaste sortiment, säger Jenny Andersson.

Vedums olika badrumsserier spänner från det klassiska till det skandinaviska och moderna, med möjligheten att skräddarsy en inredning med olika luckor, handtag, blandare, material, kulörer och förvaringslösningar. Sortimentet bygger på aktuella trender som filtreras genom Vedums värderingar, så att resultatet blir tidlöst och aktuellt på samma gång.

− Det är vår nyfikenhet, öppenhet för nya intryck och entusiasm som driver oss vidare och framåt. Vårt engagemang ger oss energi att hitta nya lösningar och skapa intressanta produkter som täcker in alla olika stilar och hem, säger Jenny Andersson.

Tips!
Färgstark helhet. Visste du att Vedum, utöver standardkulörer,erbjuder hela NCIS-färgskalan på nästan alla badrumsmöbler?

I fokus!
Marknadens bredaste sortiment. Välj mellan en mängd olika luckor, handtag, blandare, material, kulörer och förvaringslösningar.