Industrikaraktär och stark designkänsla

Genomtänkt design och trendig industrikänsla. Vedums nya kök med luckan Maja som bas står för ett spännande nytänkande.

– Allt fler människor vågar ta ut svängarna och experimentera med sitt kök, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Det nya färgkoordinerade köket har en tydlig industrikaraktär med stark designkänsla och ett samtida, innovativt uttryck.

– Vårt breda sortiment gör att människor alltid kan hitta ett kök och en stil som passar deras hem och personlighet hos oss, säger Marianne Färlin.

Det nya köket har öppna dekorskåp och moduler på benstativ i kulörer som går ton i ton. Helheten ger köket en både spännande och luftig möbelkänsla. De okonventionella designlösningarna kompletteras med smarta detaljer som upphöjd diskmaskin i en funktionsvägg och rejäla arbetsytor.

– Designen står i centrum utan att vi gör avkall på funktionen. Våra kök väcker ofta kärlek vid första ögonkastet, men det är också en kärlek som håller på sikt, säger Marianne Färlin. Se mer av Vedums nya kök Maja: //www.vedum.se/kok/koksmiljoer/maja/maja128

TIPS Okonventionella designlösningar kompletteras med smarta detaljer som upphöjd diskmaskin i en funktionsvägg och rejäla arbetsytor.

I FOKUS Det nya köket har öppna dekorskåp och moduler på benstativ i kulörer som går ton i ton.

Välkommen att ladda hem högupplösta bilder och pressmeddelande i PDF. Du hittar högupplösta bilder på våra nyheter i vår mediabank: www.vedum.se/mediabank/nyheter-kok. För mer information: Marianne Färlin, marknadschef Vedum Kök och Bad, 0512-557 13, marianne.farlin@vedum.se