Klassisk tvättstuga med funktionella lösningar

Nu lanserar Vedum en tvättstuga med den klassiska luckan Alice. Det traditionella uttrycket kompletteras med smarta och praktiska lösningar.

– En tvättstuga som gör det både trevligare och enklare att ta hand om tvätten, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

En praktisk och trivsam tvättstuga gör vardagslivet enklare och skönare. Vedums kunskap om hur man skapar funktionella och snygga helhetslösningar för kök och badrum kommer väl till pass även när det gäller att ta hand om hemmets kläder.

– Nu kompletterar vi våra tvättstugor med den klassiska luckan Alice. Här har vi använt den för att skapa en miljö med ett traditionellt uttryck, och förstärkt känslan med detaljer som träkonsoler och stilenliga handtag, säger Marianne Färlin.

Den sobra blå färgen på väggarna och det grafiska golvet ger tvättstugan en personlig och trevlig karaktär. Samtidigt är den funktionell med integrerad tvättkorg, tvättpelare och rymligt städskåp.

I Vedums badrumssortiment motsvaras Alice av luckan Classic i serien Free. Det ger möjlighet att skapa en enhetlig inredning där tvättstugans och badrummet uttryck hänger ihop.

Tips!
Innovativa lösningar som tvättpelare, städskåp och integrerad tvättkorg gör det enklare att hantera tvätten.

I fokus!
Det traditionella uttrycket förstärks med detaljer som träkonsoler och stilenliga handtag.