Klassiskt kök med trendiga blandningar

Vedums nya lucka Ines i ek och Stina i svala grå toner ger köket en klassisk stil. Det känns ombonat och välkomnande, samtidigt som vitrinskåp och den trendiga blandningen av kulörer och material ger ett ljust intryck. Den smarta planlösningen gör köket både funktionellt och socialt.

Tanken med Vedums kökssortiment är att det ska finnas inspirerande och trendriktiga kök för olika personligheter och smaker. Här finns allt från det klassiska och lantliga till det moderna och stilrena. En av årets nyheter är luckan Ines.

– Ines är perfekt att kombinera med den målade luckan Stina för att på det sättet få en spännande mix av material och kulörer. En passande kombination när man vill ha ett klassiskt och ombonat kök som samtidigt känns ljust, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin. Mer om Ines på www.vedum.se/kok/tra_miljoer/ines

Mer tid i tvättstugan? Ja tack! Tvättstugan Nora från Vedum gör vardagssysslorna trevligare.

Vi spenderar mer tid i våra hem just nu, och med det kommer viljan att skapa struktur och ordning i alla rum. Med andra ord – hög tid att ge tvättstugan kärlek! Vedum ger sina bästa tips för att skapa en fungerande tvättstuga, med välplanerad förvaring, generösa arbetsytor och smarta detaljer. I Vedums sortiment finns flera tvättstugelösningar som gör hemmet till en praktisk dröm.

Familjärt och närproducerat när köksplaneringen blir digital

Efterfrågan på inredningshjälp på distans växer. För att möta det stora intresset lanserar nu landets äldsta familjeföretag inom köks- och badrumstillverkning en digital tjänst där den som vill kan skapa sitt kök på distans. Tillsammans med Vedums köksinredare tas det fram en skräddarsydd ritning med allt från kundens val av lucka till hela rummets planlösning.

Detaljerna som gör helheten – lär känna Vedums inredningsdetaljer 2020!

Små förändringar som ger stora resultat. Med trendiga geometriska former och svarta detaljer inspirerar inredningsaktören Vedum till förändring på detaljnivå – för hela hemmet. Allt från ovala speglar till lättrade knoppar i metall.