Klassiskt på personligt sätt

Klassiskt är alltid rätt. Vedums tidlösa serie Tidy har utökats med en ny lucka och svarvade ben som passar människor som vill ha ett traditionellt och romantiskt badrum med personliga detaljer.

Tanken med Vedums badrumssortiment är att det alltid ska finnas inspirerande och trendriktiga inredningar för olika hem och personligheter. Tidy är designad för Vedum av Jesper Ståhl och har ett tidlöst formspråk som passar både i moderna och traditionella miljöer.

– En serie för människor som vill ha ett badrum med rena linjer, gedigen kvalitetskänsla och genomtänkta funktioner, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin. I år har serien utökats med luckan Classic och svarvade ben som gör det möjligt att skapa ett badrum som är klassiskt i både material och design. Mer om Tidy på www.vedum.se/badrum/tidy.

– Det klassiska är trendigt. Vi har valt att visa Classic i en ljus, vacker och romantisk miljö med stark möbelkänsla och personliga detaljer som ljuskrona, matta och stol, säger Marianne Färlin.