Lantlig känsla med klassiska detaljer

Den lantliga stilen är en av årets stora trender. Nya Alice från Vedum är ett härligt lantkök med klassiska detaljer som hörnskafferi, öppna hyllor, vitrin och blandare i gammaldags stil. Här finns plats för både långkok och snabbfika runt köksön.

Tanken med Vedums kökssortiment är att det ska finnas inspirerande och trendriktiga kök för olika personligheter och smaker. Här finns allt från det klassiska och lantliga till det moderna och stilrena. En av årets nyheter är luckan Alice.

– Den lantliga trenden är på stark frammarsch. Alice har ett traditionellt uttryck och en gedigen kvalitet som gör den perfekt för alla som vill ha ett ljust kök med en gammaldags stil, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin. Mer om Alice på www.vedum.se/kok/malade_miljoer/alice