Lantlig känsla med klassiska detaljer

Den lantliga stilen är en av årets stora trender. Nya Alice från Vedum är ett härligt lantkök med klassiska detaljer som hörnskafferi, öppna hyllor, vitrin och blandare i gammaldags stil. Här finns plats för både långkok och snabbfika runt köksön.

Tanken med Vedums kökssortiment är att det ska finnas inspirerande och trendriktiga kök för olika personligheter och smaker. Här finns allt från det klassiska och lantliga till det moderna och stilrena. En av årets nyheter är luckan Alice.

– Den lantliga trenden är på stark frammarsch. Alice har ett traditionellt uttryck och en gedigen kvalitet som gör den perfekt för alla som vill ha ett ljust kök med en gammaldags stil, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin. Mer om Alice på www.vedum.se/kok/malade_miljoer/alice

Mer tid i tvättstugan? Ja tack! Tvättstugan Nora från Vedum gör vardagssysslorna trevligare.

Vi spenderar mer tid i våra hem just nu, och med det kommer viljan att skapa struktur och ordning i alla rum. Med andra ord – hög tid att ge tvättstugan kärlek! Vedum ger sina bästa tips för att skapa en fungerande tvättstuga, med välplanerad förvaring, generösa arbetsytor och smarta detaljer. I Vedums sortiment finns flera tvättstugelösningar som gör hemmet till en praktisk dröm.

Familjärt och närproducerat när köksplaneringen blir digital

Efterfrågan på inredningshjälp på distans växer. För att möta det stora intresset lanserar nu landets äldsta familjeföretag inom köks- och badrumstillverkning en digital tjänst där den som vill kan skapa sitt kök på distans. Tillsammans med Vedums köksinredare tas det fram en skräddarsydd ritning med allt från kundens val av lucka till hela rummets planlösning.

Detaljerna som gör helheten – lär känna Vedums inredningsdetaljer 2020!

Små förändringar som ger stora resultat. Med trendiga geometriska former och svarta detaljer inspirerar inredningsaktören Vedum till förändring på detaljnivå – för hela hemmet. Allt från ovala speglar till lättrade knoppar i metall.