Lekfullt familjebadrum med massor av förvaring

Nu presenterar Vedum en miljö där serien Tidy används i ett välkomnande och rymligt familjebadrum.

– Det här är ett badrum som lyckas vara lekfullt och stramt på samma gång, säger Niklas Efraimsson, ansvarig för Vedums produktutveckling.

Tvättställ med dubbla hoar är praktiskt när ni är flera som delar på badrummet. Vedums serie Tidy med dubbeltvättställ har den smidiga bredden 1270 mm. Här används det i en lekfull och samtidigt funktionell miljö, idealisk för dig som vill att hela familjen ska få plats i badrummet.

– Lådorna i underskåpet är perfekta för småförvaring. Det större väggskåpet ger ännu mer plats för småprylar och har dessutom en extra spegel om det är många som ska fixa sig, säger Niklas Efraimsson.

Barnens skåp och krokar sitter lite lägre än de vuxnas. Och olika kulörer på väggskåpen är både roligt och smart om familjemedlemmarna vill ha sina egna personliga förvaringsutrymmen.

– Hållbar design är kärnan i vår produktutveckling. Det betyder att vi formger produkter som kan användas och älskas länge och alltid tål att förnyas, precis så som det är med Tidy, säger Niklas Efraimsson.

I FOKUS: Perfekt sminkplats. Halvhögt skåp med spegellucka vid sidan av tvättstället gör att du kommer närmare spegeln och har allt smink tillgängligt på en armlängds avstånd.

TIPS: Gott om plats. Dubbeltvättställ är perfekt när många ska dela badrum samtidigt. Variera höjden på väggskåpen så att de små också når sina saker.