Lyxig drömtvättstuga med mycket funktion

Vedums nya tvättstuga bjuder på lyxig miljö och massor av praktiska lösningar.

– Det är en tydlig trend att människor vill att tvättstugan ska få mer rumskänsla, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Basen i tvättstugan är den nya överfalsade köksluckan Ingrid som också är perfekt att matcha med ett kök i samma stil.

– En av våra styrkor är att vi har lösningar för kök, tvättstuga, badrum och förvaring, så att det går att hitta allt man söker hos oss, säger Marianne Färlin.

Den nya tvättstugan har gott om förvaringsutrymme, tvättkorg dold i ett skåp och tvättbalja anpassad för handtvätt. Samtidigt gör färgsättningen, luckornas utseende och sittmöjligheterna rummet till en trevlig plats att vara på. Se mer om Ingrid på vår hemsida www.vedum.se

– Designen står i centrum utan att vi gör avkall på funktionen. Våra tvättstugor väcker ofta kärlek vid första ögonkastet, men det är också en kärlek som håller på sikt, säger Marianne Färlin.

TIPS: Färgsättning, luckornas utseende och sittmöjligheterna gör tvättstugan till en trevlig plats att vara på.

I FOKUS: Smarta och praktiska lösningar som tvättkorg dold i ett skåp och tvättbalja anpassad för handtvätt.

Välkommen att ladda hem högupplösta bilder och pressmeddelande i PDF. Du hittar högupplösta bilder på våra nyheter i vår mediabank: www.vedum.se/mediabank/nyheter-kok

För mer information: Marianne Färlin, marknadschef Vedum Kök och Bad, 0512-557 13, marianne.farlin@vedum.se