Massor med energi på liten yta

Vedums nya serie Zone lanseras här i en lite mindre miljö i ljusa gula och gröna toner som väcker liv i både kropp och själ.

– Ett badrum som har massor med energi på liten yta, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Det moderna livet innebär ofta ett flöde av intryck, möten och utmaningar. När intensiteten ökar förstärks behovet av miljöer där vi finner balans, stillhet och styrka.

Badrummet har länge varit en sådan plats och i år tar Vedum den insikten ett steg längre och lanserar serien Zone som fångar upp trender som hälsa, mindfulness, yoga, natur och spa.

– I den här pigga och enkla miljön används Zone i bredden 600 mm för att få plats även i ett mindre badrum. Samtidigt finns det avställningsyta på topplattan och praktisk förvaring i lådan, säger Marianne Färlin.

Tvättstället har ett mjukt och stilrent uttryck som förstärks av det stenliknande, lättskötta och exklusiva materialet Solid Surface.

Det monteras semi-nedfällt i en topplatta och kompletteras här med underskåp och spegel.

I fokus
En pigg och enkel miljö i ljusa gula och gröna toner som väcker liv i både kropp och själ.

Tips
Zone med underskåp i bredden 600 får plats även i mindre badrum, samtidigt som det finns avställningsyta på topplattan och praktisk förvaring i lådan.