Möbelkänsla med gott om förvaring

Vedums nya serie Zone skapar här en luftig miljö med möbelkänsla, gott om förvaring och industriella inslag.

– Ett badrum som skapar en harmonisk stämning, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Det moderna livet innebär ofta ett flöde av intryck, möten och utmaningar. När intensiteten ökar förstärks behovet av miljöer där vi finner balans, stillhet och styrka.

Badrummet har länge varit en sådan plats och i år tar Vedum den insikten ett steg längre och lanserar serien Zone som fångar upp trender som hälsa, mindfulness, yoga, natur och spa.

– I den här miljön skapar den sobra färgsättningen en lugn och harmonisk stämning. Benen på skåpen förstärker möbelkänslan och den runda spegeln och halvkaklade väggen ger ett varmt intryck, säger Marianne Färlin.

Tvättstället har ett mjukt och stilrent uttryck som förstärks av det stenliknande, lättskötta och exklusiva materialet Solid Surface.

Det monteras semi-nedfällt i en topplatta och kompletteras här med underskåp, spegel och högskåp.

I fokus!
Ett rymligt och luftigt badrum med gott om förvaring för hela familjen i underskåp och högskåp i den nya, praktiska bredden 400 mm.

Tips!
Med sober färgsättning skapas en lugn stämning. Benen på skåpen förstärker möbelkänsla och den runda spegeln och halvkaklade väggen ger ett varmt intryck.