Oavsett vem du är. Så har vi ett lådsystem för dig.

Nu lanserar Vedum lådorna Scala och Classic. De två lådsystem kompletterar varandra, står för det absolut senaste på området och tar både design och funktion till nya nivåer.

– Med de nya lådorna ger vi våra kunder en ökad valfrihet och flexibilitet, säger Niklas Efraimsson, ansvarig för Vedums produktutveckling.

Förvaringslösningar i hemmet utvecklas snabbt och kökslådan är inget undantag. I dag förvarar vi mer och mer i lådor istället för i skåp, vilket ställer nya krav på lådsystemens design och funktion. I dag ska lådan vara en integrerad och matchad del av köket med lika höga designvärden som allting annat.

– Lådan är kökets dolda hjälte och för oss är det viktig att erbjuda våra kunder valfrihet även när det gäller lådsystem, säger Niklas Efraimsson.

Scala är en designad fullutdragslåda i trendigt antracitgrått med maximalt djup och höga sidor.

Classic är en klassisk fullutdragslåda i tidlöst vitt med slittålig konstruktion och moderna funktioner.

Båda systemen har utvald högklassig inredning som du kan anpassa som du vill, pushöppning för ett avskalat uttryck som alternativ och mjuk, ljudlös stängning.

– Med våra nya lådsystem finns alla möjligheter att skräddarsy lådinredningen efter vad som ska förvaras. Rätt inredning höjer både funktionen och utseendet på köket. Vilken av våra nya lådor du väljer är mest en smaksak!

Se mer om vårt nya lådsystem på lador.vedum.se