Oavsett vem du är. Så har vi tänkt på dig.

Klassiskt och tidlöst. Trendigt och modernt. Vedums breda sortiment gör att du alltid kan hitta en badrumsinredning som passar ditt hem och din personlighet.

– I år utvecklar vi vårt sortiment ytterligare, bland genom att serien Flow och luckan Classic nu också finns i kulör, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Ett breddat sortimentet med ännu fler valmöjligheter, oavsett om du gillar det klassiska och tidlösa eller trendiga och moderna. Så kan Vedums badrumsnyheter för 2015 sammanfattas.

En av nyheterna är att Flow, som sedan tidigare finns vit- eller svartmålat faner och askfaner, nu också kommer i kulör. Samma gäller luckan Classic som från och med i år också finns i kulör, utöver vitt och vitrin.

– Vi vill gärna erbjuda Classic och Flow i kulör, eftersom våra målade miljöer alltid är mycket populära och efterfrågade, säger Marianne Färlin.

En annan nyhet i serien Flow är att tvättstället nu finns i bredden 500 mm. Genom att komplettera de befintliga bredderna 750, 1000, 1500 och 2000 mm med en mindre variant av tvättställ finns möjligheten att ha Flow på till exempel gästtoaletten.

– Vi lanserar också nya speglar och flera nya belysningar. Det är viktigt både för funktion och upplevelse av badrummet och är därför områden vi hela tiden utvecklar, säger Marianne Färlin.

Mer inspiration på: //www.vedum.se/inspiration

Välkommen att ladda hem högupplösta bilder och pressmeddelande. Du hittar högupplösta bilder på våra nyheter i vår mediabank: www.vedum.se/mediabank/nyheter-bad. För mer information: Marianne Färlin, marknadschef Vedum Kök och Bad, 0512-557 13, marianne.farlin@vedum.se