Skapa din egen köksö

En köksö går att variera på alla möjliga sätt. Den kan ersätta den vanliga matplatsen i köket. Vara en naturlig samlingspunkt för familj och vänner. Fungera som extra arbets- och avställningsyta eller kompletteras med spishäll och disklåda.

– Du kan välja olika bredder, längder, höjder och utseende på din köksö, allt efter behov, önskemål och smak. Kort sagt – ingen behöver vara den andra lik, säger Marianne Färlin.

Nu har Vedum gjort det enklare och roligare att välja köksö. Dels genom att erbjuda ett antal speciellt utvalda färdiga lösningar, dels genom att utveckla ett inspirationsverktyg för köksöar på webben. Med hjälp av verktyget kan man testa olika lösningar utifrån några olika basmodeller och få inspiration till sin egen köksö.

– En stark trend som vi ser är att människor söker mångfald och personliga uttryck. Det nya verktyget tillsammans med vårt breda sortiment gör att valmöjligheterna alltid är stora, säger Marianne Färlin.

I fokus
En köksö blir lätt en naturlig samlingspunkt för familj och vänner och fungerar även som extra arbets- och avställningsyta.

Tips
Vårt inspirationsverktyg ger dig möjlighet att testa olika lösningar utifrån olika utvalda basmodeller. Välkommen in för att skapa din egen köksö