Smarta förvaringslösningar gör livet lättare

Oavsett vad du behöver förvara i köket, så har Vedum en lösning för dig. Allt från smarta besticklådor och kryddhyllor till kastrullkaruseller och städskåp.

– Vi har samlat på oss massor av kunskap om förvaring genom åren och omsatt den kunskapen i våra produkter, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Ett riktigt bra kök ska också vara genomtänkt på insidan och ha smarta förvaringslösningar som gör livet och matlagningen lättare. Sådant du använder ofta är bra att förvara lättillgängligt, till exempel på väggarna för att frigöra arbetsyta på bänkarna. Annat vill du kanske helst ha dolt, men ändå organiserat.

– Faktum är att många av de bästa produkterna i vårt sortiment är sådant som inte syns, som till exempel invändiga lådor, smarta kastrullkaruseller och andra utdragbara inreden, säger Marianne Färlin.

Ett tips är att blanda täckta köksluckor med vitrinskåp, till exempel om du vill kunna se ditt favoritporslin. Med ett jalusiskåp kan du kombinera öppen och dold förvaring.

– En stark trend som vi ser är att människor söker mångfald och personliga uttryck och vårt breda sortiment gör att valmöjligheterna alltid är stora, säger Marianne Färlin.

Tips!
Med ett jalusiskåp kan du kombinera öppen och dold förvaring. Välj synligt och lättillgängligt eller undangömt och prydligt.

I fokus!
Smarta kastrullkaruseller gör det enkelt att ta fram och ställa tillbaka kastruller och grytor.