Sobert med vardagsrumskänsla

Nu lanserar Vedum ett inbjudande och trendigt kök med luckan Liv i brunbetsad ek och vitrinskåp med gråtonat glas.

– Ett sobert kök med mjuk och skön vardagsrumskänsla, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Människor tillbringar mer och mer tid i köket för att umgås med familj och vänner. Det har Vedum tagit fasta på och gjort ett generöst och socialt kök med massor av utrymme och skön vardagsrumskänsla.

– Trenden att vi använder köket som vardagsrum fortsätter bara att bli starkare och starkare och det här köket inbjuder både till att hänga och laga mat tillsammans, säger Marianne Färlin.

Luckan Liv i brunbetsad ek tillsammans med vitrinskåp med gråtonat glas ger köket ett mjukt, sobert och exklusivt intryck. Lådor med LED-belysning och handtag med läderdetaljer förstärker den gedigna känslan.

– En annan stark trend som vi ser är att människor söker mångfald och personliga uttryck, och vårt breda sortiment gör att valmöjligheterna alltid är stora, säger Marianne Färlin.