Taktila material och naturlig känsla

Här har Vedum valt att använda nya serien Zone i en generös miljö som ger dig alla chanser att hämta ny kraft.

– Ett badrum som utstrålar visuell harmoni och balans, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Det moderna livet innebär ofta ett flöde av intryck, möten och utmaningar. När intensiteten ökar förstärks behovet av miljöer där vi finner balans, stillhet och styrka.

Badrummet har länge varit en sådan plats och i år tar Vedum den insikten ett steg längre och lanserar serien Zone som fångar upp trender som hälsa, mindfulness, yoga, natur och spa.

– I den här miljön skapar de jordiga färgerna och den generösa förvaringen ett visuellt lugnt som utstrålar harmoni och balans. Dubbeltvättställ och vägghängda blandare ger en extra dimension och känns lyxigt och praktisk på samma gång, säger Marianne Färlin.

Tvättställen har ett mjukt och stilrent uttryck som förstärks av det stenliknande, lättskötta och exklusiva materialet Solid Surface. De monteras semi-nedfällda i en topplatta och kompletteras här med underskåp och rejäl spegel.

I fokus
Dubbeltvättställ och vägghängda blandare ger en extra dimension och känns både lyxigt och praktisk.

Tips
Extra förvaring med flera underskåp skapar ett visuellt lugn som gör att badrummet utstrålar harmoni och balans.