Tidlöst och sobert med skräddarsydd förvaring

Personlig form med fokus på det väsentliga. Nu lanserar Vedum en klassisk och gedigen miljö med nya badrumsserien Mezzo, designad av Jesper Ståhl.

– Tidlöst är trendigt, speciellt när man adderar så många personliga lösningar som vi gjort här, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Badrumsserien Mezzo har en helt egen röst. Namnet är hämtat från musikvärlden och syftar på seriens balans mellan ytterligheter och starka fokus på det väsentliga. Nu använder Vedum serien för att skapa ett tidlöst och ombonat badrum med skräddarsydd förvaring.

– Klassiska, gedigna material och hög kvalitet i både funktion och design är alltid rätt. Här har vi dessutom kompletterat det tidlösa uttrycket med personliga och skräddarsydda förvaringslösningar, säger Marianne Färlin.

Ett exempel är högskåpet Plus som har ett praktiskt fack på insidan av luckan för småsaker och en invändig låda. Som pricken över i:et finns det nya spegelskåpet Premium med praktisk förvaring och bra LED-belysning.

– Med Mezzo har vi lyckats föra samman Vedums olika värden, så som design och personlighet å ena sidan och funktion och användbarhet å andra, säger Marianne Färlin.

I fokus Det nya spegelskåpet Premium är ett smycke i badrummet, samtidigt som det ger praktisk förvaring och bra ljus med LED-belysning i tak, sidor och på undersidan.

Tips Välj skräddarsydd förvaring, inte minst för alla småsaker du vill hålla ordning på. Högskåp Plus har ett praktiskt fack på insidan av luckan. Lägg till invändig låda i högskåpet, så har du maxad funktion. Extrautrusta med fler prylfack i översta lådan.