Trend och tradition på ett självklart sätt

Nu lanserar Vedum ett klassiskt kök med nya överfalsade luckan Ingrid, trendiga mässingsdetaljer och samtida enkelhet.

– Ett kök där vi har tagit det bästa från traditionen och uppdaterat med de senaste trenderna, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Med den nya överfalsade luckan Ingrid har Vedum nu skapat ett kök där det klassiska och samtida möts på ett självklart sätt.

– Förmågan att blanda trend och tradition är en av Vedums många styrkor. Stilen är samtida och ändå tidlös, eftersom målet med alla våra kök är man alltid ska kunna och vilja leva med dem länge, säger Marianne Färlin.

I det nya köket används trendiga mässingsdetaljer som synliga gångjärn, handtag och blandare tillsammans med en tålig bänkskiva i kompositsten. Exklusiva vitvaror i kombination med enkelhet i uttrycket ger köket karaktär. Se mer av Ingrid.

– Designen står i centrum utan att vi gör avkall på funktionen. Våra kök väcker ofta kärlek vid första ögonkastet, men det är också en kärlek som håller på sikt, säger Marianne Färlin.

TIPS - Trend och funktion med mässingsdetaljer som synliga gångjärn, handtag och blandare, tillsammans med en tålig bänkskiva i kompositsten.

I FOKUS Den nya överfalsade luckan Ingrid i ett kök där det klassiska och samtida möts på ett självklart sätt.

Välkommen att ladda hem högupplösta bilder och pressmeddelande i PDF. Du hittar högupplösta bilder på våra nyheter i vår mediabank: www.vedum.se/mediabank/nyheter-kok. För mer information: Marianne Färlin, marknadschef Vedum Kök och Bad, 0512-557 13, marianne.farlin@vedum.se