Trendig rumskänsla med tidlösa naturmaterial

Personlig form med fokus på det väsentliga. Nu lanserar Vedum en varm och välkomnande miljö med nya badrumsserien Mezzo, designad av Jesper Ståhl.

– Det är vår personliga tolkning av trenden med ombonade badrum där gränsen till resten av hemmet är flytande, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Badrumsserien Mezzo har en helt egen röst. Namnet är hämtat från musikvärlden och syftar på seriens balans mellan ytterligheter och starka fokus på det väsentliga.

Nu använder Vedum serien för att skapa ett badrum med varma gröna färgtoner, tidlösa naturmaterial och klassiska referenser.

– Allt fler vill ha ombonade badrum där inredningen skapar en stark rumskänsla och närmar sig uttrycket i hemmets övriga rum. Här har vi tagit fasta på den trenden och gjort en egen version, säger Marianne Färlin.

Resultatet är ett harmoniskt och rofyllt badrum som får ta rejält med utrymme. Det varma uttrycket kompletteras med smarta funktioner. Den nya runda spegeln med LED-belysning ger bra sidoljus för sminkning eller rakning. Lådan med prylfack och belysning gör det enkel att hitta och hålla ordning.

– Med Mezzo har vi lyckats föra samman Vedums olika värden, så som design och personlighet å ena sidan och funktion och användbarhet å andra, säger Marianne Färlin.

I fokus Allt fler vill ha ombonade badrum där inredningen skapar en stark rumskänsla och närmar sig uttrycket i hemmets övriga rum. Rofyllt och välkomnande!

Tips Lådbelysning och smart inredning gör det enklare att hitta det du letar efter. Prylboxarna håller ordning på dina småsaker. Finns i två storlekar.