Vedum bygger värden som varar

Vedum Kök & Bad möter besökarna i två montrar på Nordbygg, allt för att kunna visa bredden från prisbelönt design till effektiva lösningar för logistik.
   – Det är helheten genom hela processen som är vår styrka, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

På premiumplats i C-hallen (C05:11) visar Vedum upp sitt helhetserbjudande med bland annat kök, koncept för tvätt och förvaring, samt nya badrumsserien Free. Här presenteras också Vedums arbete med effektiv varuförsörjning och märkning som underlättar arbetet på byggarbetsplatsen.

– Logistik är ett av våra sätt att bygga värden som varar. Vi är långt framme på det området och vill passa på att berätta om det på mässan,säger Marianne Färlin.

Vedum kommer också finnas utanför A-hallen (AG:05) där montern blir ett stort skyltfönster för den prisbelönta badrumsserien Art (red dot designaward, Årets Badrum i tidskriften Bad & Kökguiden och Elle Decoration Swedish Design Award).

I montrarna kommer besökarna att kunna möta Vedums designer Jesper Ståhl, produktchefen Niklas Efraimsson och övrig personal, alla redo att diskutera produkter, logistik och andra viktiga branschfrågor.

– Nordbygg är en bra mötesplats för oss. Med vår medverkan vill vi stärka relationen med beslutsfattare hos befintliga kunder, men även nå ut till potentiella kundföretag, säger Marianne Färlin.